Sofie H

Doneer nu
Ik collecteer omdat

In november 2023 zal ik naar Tanzania vertrekken voor mijn laatste coschap: het tropencoschap in het Rubya Hospital. Een coschap met een dubbel gevoel, nu mijn vader dit helaas niet meer mee kan maken. Na zijn overlijden in april 2023 maakte ik de beslissing om tóch dit coschap aan te gaan en te kunnen afstuderen tot dokter in Tanzania.

Helaas is mijn vader niet de enige die (veel te vroeg) afscheid moest nemen. Jaarlijks krijgen meer dan 100.000 mensen in Nederland te horen dat ze ongeneeslijk ziek zijn. Stichting Levensportret geeft hen de mogelijkheid hun levensverhaal kosteloos vast te leggen in een videoportret als waardevolle herinnering voor hun naasten. Graag draag ik mijn steentje bij om meer ouders deze mogelijkheid te geven.

Daarom ga ik in februari 2024 als net-afgestudeerde dokter de hoogste berg van Afrika, de Kilimanjaro, beklimmen om geld op te halen voor stichting Levensportret.

Mocht je een financiële bijdrage kunnen missen voor deze stichting, dan is elke donatie welkom en ga ik mijn best doen om de top van de Kilimanjaro te bereiken!💪🏽

Alvast heel erg bedankt!

Sofie

Donaties 98
Totaal ingezameld € 4.265

Geef ook wat aan Stichting Levensportret!

Ik collecteer omdat

Alvast heel erg bedankt!